Projekt v bakalářském studiu v oboru Informatika (Bc).
Na KIV byl navržen inovativní algoritmus pro editaci posloupností trojúhelníkových sítí, který umožňuje přenášet změny provedené v jednom snímku animace do ostatních, a to i v situaci, kdy jednotlivé snímky mají různé počty vrcholů a trojúhelníků. Editační metoda byla implementována a otestována na úrovni proof-of-concept realizace, cílem projektu je projekt posunout do podoby, ve které by mohl být užitečný reálným umělcům a designérům, potenciálně také ve spolupráci s Fakultou designu a umění Ladislava Sutnara. Předchozí zkušenost s 3D enginem Unity je pro projekt výhodou, ale ne nutností.
Téma vypsal: Doc. Ing. Libor Váša, Ph.D. (UN 304)
Vypsáno pro akademický rok 2024/2025 dne: 2024-10-14
Toto téma je zatím volné. Pokud o téma máte vážný zájem, vyplňte prosím následující formulář, kterým si téma zamluvíte (všechny položky jsou povinné).