Sestavit tým, seznámit se v jeho rámci s kolegy a poskytnout vedoucímu předmětu informaci o jeho struktuře, aby
ten mohl následně týmu přidělit zadání projektu.
Jedná se o naprosto prvotní úkol v rámci projektu vůbec. Proto je jeho účelem hlavně iniciace projektu jako takového.
Na přednášce, nebo kdekoli jinde, by se měli studenti rozdělit do týmů o počtu členů stanoveném vedoucím předmětu. Tým
by si pak měl zvolit svého vedoucího a ten by měl zaslat garantovi předmětu informace o týmu v podobě a obsahu daném
registračním formulářem týmu.
Steps
Sestavit tým
Složit tým z jednotlivých studentů, vyměnit si kontakty.
Neformálně se seznámit
Studentům je doporučeno, aby se v rámci týmu i neformálně poznali (pokud se ještě neznají), tzn. "zašli na pivo". Díky
tomu by mělo být jednodušší vzájemné odhadování charakteru a schopností, rozdělení rolí a následná spolupráce v průběhu
semestru.
Ustanovit role
Vybrat vedoucího týmu, popř. určit další role v rámci týmu.
Zvolit název týmu
Zjistit možnosti týmu
Zjistit, kdo má zkušenosti s jakými technologiemi, projekty apod.
Vybrat zadání
Zvolit si preferovaná zadání ze seznamu nabízených vedoucím předmětu.
Registrovat tým
Zaslat registrační email s patřičnými údaji vedoucímu předmětu.
zkušenosti a schopnosti jednotlivých členů týmu (někdo je lepší kodér, někdo má nadání na dokumentace, někdo je rozený
lídr, atd.), zkušenosti týmu jako celku s jednotlivými technologiemi a projekty v minulosti zpracované, atraktivita
jednotlivých zadání pro tým
Alternatives
V případě, že se někteří jednotlivý studenti nezařadí do některého z týmů, informují o tom vedoucího předmětu. Ten z nich
podle potřeby buď sestaví tým(y) nebo jim přidělí individuální projekty.