Task: Kontaktovat zákazníka
Navázat kontakt se zákazníkem (pravděpodobně emailem). Oznámit mu, kdo bude jeho zadání (případně které) realizovat, předat mu kontakt na tým, popř.: dohodnout termín první schůzky.
Disciplines: Project Management
Purpose

Navázat prvotní kontakt se zákazníkem a ustanovit alespoň jeden komunikační kanál s ním.

Relationships
Categories
RolesPrimary Performer: Additional Performers:
InputsMandatory:
    Optional:
    • None
    Main Description
    Po obdržení zadání a kontaktu na zákazníka ho vývojový tým kontaktuje patřičným způsobem. Může jít o email, telefonický rozhovor, nebo přímo osobní setkání. Předmětem konverzace je především předání kontaktu na tým zákazníkovi a případná domluva místa a času konání první osobní schůzky, ale může jít o zjištění podrobností o projektu.
    Alternatives
    U brown-field projektu může prvotní kontakt se zákazníkem zahrnovat i získání kontaktu na technického správce systému nebo produkčního prostředí (pokud je odloučený od samotného zákazníka a bude s ním potřeba komunikovat odděleně), nebo také případně získání současné verze a dokumentace systému k prostudování ještě před první schůzkou.