Task: Vytvořit glosář
Sbírat a definovat esenciální pojmy v projektu, modelovaném businessu a komunikaci se zákazníkem. Vytvořit z nich výkladový slovník (glosář) projektu, který sjednocuje chápání těchto pojmů na obou zúčastněných stranách (zákazník - vývojový tým). V případě, že byl glosář založen v dřívější fázi, finalizovat jej.
Disciplines: Analysis & Design
Purpose
Především sjednotit chápání esenciálních pojmů v rámci projektu mezi vývojovým týmem a zákazníkem.
Relationships
Categories
RolesPrimary Performer: Additional Performers:
Outputs
    Main Description

    V rámci tohoto úkolu vývojový tým především prostřednictvím komunikace se zákazníkem zaznamenává důležité pojmy, které se v projektu objevují a které je důležité chápat jednotně na straně zákazníka i na straně vývojového týmu. Např. pod pojmem "zboží" si může každý představit jinou konkrétní množinu věcí, nebo tento pojem má trochu odlišný význam v kontextu businessu zákazníka. Tyto pojmy je tudíž zapotřebí přesně definovat. Definice se pak mohou shrnout do artefaktu (různé úrovně formality) nazývaného glosář.

    Key Considerations
    důležité pojmy businessu zákazníka, důležité (technické) pojmy, které používá vývojový tým a jsou nutné v komunikaci se zákazníkem, další důležité pojmy v kontextu projektu, úroveň formality glosáře