Sbírat a definovat esenciální pojmy v projektu, modelovaném businessu a komunikaci se zákazníkem. Vytvořit z nich výkladový slovník (glosář) projektu, který sjednocuje chápání těchto pojmů na obou zúčastněných stranách (zákazník - vývojový tým). V případě, že byl glosář založen v dřívější fázi, finalizovat jej.
V rámci tohoto úkolu vývojový tým především prostřednictvím komunikace se zákazníkem zaznamenává důležité pojmy, které
se v projektu objevují a které je důležité chápat jednotně na straně zákazníka i na straně vývojového týmu. Např. pod
pojmem "zboží" si může každý představit jinou konkrétní množinu věcí, nebo tento pojem má trochu odlišný význam v
kontextu businessu zákazníka. Tyto pojmy je tudíž zapotřebí přesně definovat. Definice se pak mohou shrnout do
artefaktu (různé úrovně formality) nazývaného glosář.
Key Considerations
důležité pojmy businessu zákazníka, důležité (technické) pojmy, které používá vývojový tým a jsou nutné v komunikaci se
zákazníkem, další důležité pojmy v kontextu projektu, úroveň formality glosáře