Uspořádat setkání vývojového týmu (nebo alespoň vedoucího) s kontaktní osobou zákazníka (popř. širším zastoupením zákazníka), předvést dosavadní výsledky, dostat zpětnou vazbu, domluvit další postup.
Po každé iteraci by se vývojový tým, nebo minimálně jeho zástupce, měl sejít alespoň s kontaktní osobou zákazníka a
prezentovat mu aktuální stav projektu. To se týká jak předvedení současné funkčnosti systému, tak například důležitých
dokumentů, a obecně všech pracovních položek, na kterých má zákazník zájem. Zákazník pak prezentuje svoje výhrady, nebo v
nejlepším případě vyjádří spokojenost a následně je dohodnuta další schůzka a kvantum práce, které by měl vývojový tým
odvést do jejího konání.
Steps
Předvést a nechat si schválit dosažené výsledky
Domluvit postup a cíle další iterace
Key Considerations
aktuální stav projektu, zpětná vazba, další postup