Task: Sejít se se zákazníkem
Uspořádat setkání vývojového týmu (nebo alespoň vedoucího) s kontaktní osobou zákazníka (popř. širším zastoupením zákazníka), předvést dosavadní výsledky, dostat zpětnou vazbu, domluvit další postup.
Disciplines: Configuration & Change ManagementProject Management
Purpose

Držet projekt ve stavu, který pokud možno co nejvíce vyhovuje zákazníkovi.

Relationships
Main Description
Po každé iteraci by se vývojový tým, nebo minimálně jeho zástupce, měl sejít alespoň s kontaktní osobou zákazníka a prezentovat mu aktuální stav projektu. To se týká jak předvedení současné funkčnosti systému, tak například důležitých dokumentů, a obecně všech pracovních položek, na kterých má zákazník zájem. Zákazník pak prezentuje svoje výhrady, nebo v nejlepším případě vyjádří spokojenost a následně je dohodnuta další schůzka a kvantum práce, které by měl vývojový tým odvést do jejího konání.
Steps
Předvést a nechat si schválit dosažené výsledky
Domluvit postup a cíle další iterace
Key Considerations
aktuální stav projektu, zpětná vazba, další postup