Uspořádat setkání vývojového týmu (nebo alespoň vedoucího) s kontaktní osobou zákazníka (popř. širším zastoupením zákazníka), dozvědět se bližší informace o projektu, dosavadním stavu produktu, hlavních cílech současného vývojového cyklu, popř.: nastřelit první verzi požadavků.
Vývojový tým se poprvé osobně sejde se zástupcem zákazníka (kontaktní osobou). Na této schůzce by tým měl zjistit
všechny podstatné informace pro počáteční fázi vývoje jak o současně verzi systému, případně přímo její
implementaci pro vlastní úpravu a dokumentaci (u brown-field projektů), tak o produkčním prostředí (pokud
technický správce je zároveň kontaktní osobou). Rovněž by mělo proběhnout prvotní vyjednávání o požadavcích na finální
funkčnost a podobu systému. Tzn., že tým by měl při nejmenším zjistit soubor funkčních i mimofunkčních
požadavků, kterou by zákazník rád realizoval a jejich priority. Tento seznam se později může upravit pomocí
časových odhadů a odhadů na náročnost.
Dalšími projednávanými body mohou být:
předání (nebo domluva na předání) zákazníkem požadovaných vývojový prostředků (IDE, emulátory, skripty, přístupy k
testovací databázi, atd.),
zpřístupnění zákazníkem požadovaných nástrojů pro změnové a konfigurační řízení
domluva schůzky se širším zastoupením zákazníka, popř.: zástupci koncových uživatelů (vhodné pro lepší sběr
požadavků),
větší upřesnění požadavků (mohou již na první schůzce dostat finální podobu),
nástřel hrubého plánu projektu (časové vymezení fází a iterací a jejich hlavní náplň)
apod.
Key Considerations
parametry zadání a produkčního prostředí, funkční a mimofunkční požadavky zákazníka, současný stav systému, maximum
relevantních informací od zákazníka
Alternatives
Na schůzce mohou být již přímo přítomni technický správce systému, další zástupci zákazníka a zástupci uživatelů, pokud
to tým s kontaktní osobou vyjednal již v emailové komunikaci před schůzkou.