|
Jak na BOTa pro Halflife (CS)?
Bot pro Halflife
Co je potřeba pro vývoj BOTa ?
Jak BOT pro Halflife funguje ?
Entity v Halflifu
Jak HL ví jaké DLL patří kterému modu ?
Inicializace vlastní hry
Struktura edict_t
Rady na závěr
Tipy pro úpravy bota pro Counter Strike
Archiv podbot26_src.zip
Jak PODBot obecně funguje ?
Jak PODBoti komunikují ?
Úkoly
Pohyb BOTa
Vlastnosti a dovednosti BOTa
Některé další užitečné funkce
bot_combat.cpp
dll.cpp
engine.cpp
util.cpp
FAQ a HOWTO
Jak zadám BOTovi existující úkol?
bottask_t TempTask = {NULL,NULL,JMÉNO_ÚKOLU,PRIORITA_ÚKOLU,PARAMETR,ČAS,FALSE};
BotPushTask(pBot,&TempTask);
typedef struct bottask_s
{
bottask_s *pPreviousTask;
bottask_s *pNextTask;
int iTask; // Major Task/Action carried out
float fDesire; // Desire (filled in) for this Task
int iData; // Additional Data (Waypoint Index)
float fTime; // Time Task expires
bool bCanContinue; // If Task can be continued if interrupted
} bottask_t;
Jak implenetuji nový úkol pro BOTa?
Jak přinutím bota aby se na chvíli zastavil a ani se nepohnul?
pBot->f_move_speed = 0.0;
pBot->f_sidemove_speed = 0.0;
bottask_t TempTask = {NULL,NULL,TASK_PAUSE,TASKPRI_PAUSE,-1,gpGlobals->time+3.0,FALSE};
BotPushTask(pBot,&TempTask);
Jak přidám nový konzolový příkaz?
Jak se nechá něco vypsat do konzole?
UTIL_HostPrint(HUD_PRINTCONSOLE, řetězec);
Jak tady fungujou vektory?
Vector wpt_origin;        // Pozice Waypointu
Vector dest_origin;       // Pozice místa kam BOT směřuje
Vector vecPosition;       // Pozice cíle z úkolu TASK_MOVETOPOSITION
Vector vecDirWaypoint;    // Pozice dalšího waypointu
|