Hlavní teoretickou náplní tohoto předmětu jsou znalostní a multiagentní systémy.
Pro mne osobně však byla jeho nejzajímavější částí semestrální práce, jejíž
téma je také hlavní náplní těchto www stránek. Jedná se o
práci na botu do některé z následujícíh počítačových her:
Quake2
Quake3 Arena nebo mod Urban Terror
Counter Strike = mod pro HalfLife
Pokud nevíte, co po předchozích odstavcích od těchto webových stránek očekávat, zkuste si odpovědět na otázku Co je to BOT? a zorientujte se podle některé z následujících odpovědí:
1. "@%^?%$#^??? fakt nevím, ale chtěl bych."
Na tyto stránky jste zavítal/a nejspíše omylem. Nicméně, BOT je
zkratka ze slova robot. Jedná se počítačem řízeného protivníka
v počítačových hrách. O BOTech se většinou mluví v slouvislosti s
1st person střílečkami. Tyto stránky jsou věnovány programování BOTa
do jedné z těchto her. Nashledanou ;-)
2. "Ano vím, výše uvedené hry znám a BOTy 'používám', ale nevytvářím."
Vy pravděpodobně najdete užitečné informace především v sekci
Downloady
a Linky. Můžete si stáhnout mnou
upraveného BOTa pro Counter Strike, nebo zamířit hledat na jiné
www stránky.
3. "Ano znám a hledám všude možně co nejlepší. Přemýšlím o tom,
zkusit si nějakého vlastnoručně napsat nebo upravit."
Přesně pro Vás jsou určeny tyto webové stránky. Dozvíte se na ni
základní informace o tom jak takový BOT
zhruba funguje a můžete si zde přečíst poměrně detailní
popis implementace mnou provedé úpravy
do BOTa pro Counter Strike.
5. "Jasně, že vím. už jsem si jich sám pár napsal."
Na této stránce pravděpodobně naleznete pouze Vám již známé
informace. Pokud byste však měl/a zájem podělit se svoje zkušenosti
s tvorbou botů, neváhejte a kontaktujte mne přes
mail.